Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 11 augustus 2016

Kerstkaarten 2016 kaart 28

Hallo allemaal, Voor het eerst sinds tijden plaats ik weer een berichtje. (De afgelopen berichten van kaarten met een digi van Dora had ik al van te voren ingepland.)
 Eerst wil ik iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn slecht nieuws  bericht van 17 juli. Bedankt voor jullie meeleven en bemoedigende woorden.
Ans en Corrie U hartelijk bedankt voor de prachtige kaarten die ik van jullie kreeg.
We zijn nu bijna 4 weken verder. Ik ben inmiddels geopereerd en het gaat naar omstandigheden goed met me. Kaarten maken wil nog niet zo goed, maar dat komt wel weer als de wonden helemaal genezen zijn. Gelukkig zijn er ook andere dingen om te doen zoals lezen.
Ik probeer ook elke dag even een wandeling te maken om mijn conditie wat op pijl te houden en het is ook heerlijk om buiten te zijn (al was het gisteren en vandaag wel koud en nat) 
Het geeft afleiding en ik kan gelukkig ook genieten van wat ik om me heen zie in de natuur.
Deze week en komende week heb ik even rust. Er staat pas voor volgende week donderdag weer een gesprek met de oncoloog ingepland.
Ik weet nu dat ik in elk geval bestralingen en hormoontherapie krijg. Ook zit de kans erin dat ik nog chemotherapie moet ondergaan. Dit hoor ik eind volgende week. Nog wel een traject te gaan dus.

--------------------------

De kaart van vandaag heb ik een poos geleden al gemaakt.
Het is hetzelfde model als de kaart van 14 juli.
 Papier uit blokjes van de Action en Wibra.
Kerstroos, hulst,hert en tekst zijn mallen van Mariannen Design
Het frame is een mal van Joy.
De binnenkant van de kaart.
Papier met bijpassend washi tape.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    fijn dat de eerste berichten hoopvol zijn. Klinkt ook goed dat je bezig bent je conditie op peil te houden. Heel belangrijk.
    Je kaart is mooi en het geeft wat extra's als de binnenkant ook gedaan is.
    Sterkte en groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,
    fijn dat mijn kaart goed is aangekomen en graag gedaan..
    Goed om je conditie op peil te houden..je hebt nog een heel traject te gaan ( net als mijn schoonzusje)
    Prachtige kerstkaart heb je gemaakt en wat een leuke binnenkant,
    sterkte en beterschap,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn Wies dat je weer de moeite genomen heb om ons je het verloop van je ziekte te laten weten
    Hopelijk gaat de medicatie helpen om je er weer bovenop te helpen...
    en gewoon doen wat je graag doet...wandelen en lezen is altijd leuk...
    je kerstkaartje is weer prachtig.... leuk gedaan en zeker ook de binnenkant is zo mooi afgewerkt...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed te lezen dat de eerste berichten hoopgevend zijn en fijn dat wandelen en lezen je afleiding geven.
    Je kerstkaart is prachtig Wies! Tegen de tijd dat deze kaarten op de post gaan heb je gelukkig alweer een heel traject achter je liggen....
    Sterkte de komende tijd.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wies,
    Ik heb net je berichtje van 17 juli gelezen.....het was me helemaal ontgaan door omstandigheden. Wat een heftig bericht.....maar wel goed dat je zo snel bent geholpen. Nu de nazorg no en hopelijk gaat dat ook allemaal goed.Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte. Zo te lezen heb je veel steun van je lieve familie om je heen en dat is goed.
    Je hebt zelfs al weer een kaartje gemaakt....wat leuk!
    Lieve groetjes en heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn te horen dat het, naar omstandigheden, goed met je gaat.
    Bekijk het maar wat je aankan en dat kaarten maken is nu niet het belangrijkste, dat komt nog wel terug.
    Het is een prachtige kerstkaart dat je laat zien.
    Het mooie hertje is een echte blikvanger.
    Erg leuk gemaakt.
    Nog heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn te lezen dat het naar omstandigheden redelijk goed met je gaat Wies.Ik las net je berichtje van 17 juli, heel heftig allemaal en wens je dan ook de komende tijd heel veel sterkte.
    Je kerstkaartje is weer helemaal super.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart, Wies. Leuk gedaan met dat beinkten.
    Dank je wel voor deze bericht. Sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful Christmas card, such a fabulous deer and great design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kerstkaart Wies,vooral het hertje is prachtig.Verder wens ik je nog heel veel moed toe om de slechte ziekte te overwinnen!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...