Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 2 augustus 2016

Paarse bloem (Digi van Dora)


Met deze digi van Dora heb ik al eerder een kaart gemaakt (zie hier)
Deze keer heb ik de bloem een paarse kleur gegeven , ook het papier op de achtergrond heeft allemaal een paarse tint.
De cirkel is uitgestanst (Crealies)
Verder nog een tekstdigi en een lintje opgeplakt.

Deze digi kun je vinden in Doortje Digi shop

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de digi van Dora Wies. Ik heb ook even naar je andere versie gekeken....die is weer heel anders van kleur. Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi in deze paarstinten. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Wies, in deze paarse tinten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met leuke digi.
    Je hebt hele mooie kleuren gebruikt en een prachtige samenstelling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wies,
    Mooie kaart!! super leuk gedaan in deze tinten.
    De kaart komt nog op mijn blog,hoor? maar ik had de afgelopen dagen de griep. Gaat nu wat de goede kant op.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...