Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 4 november 2017

Vos in de herfst

Bedankt voor jullie reacties op mijn uiltjes kaart.
Vandaag weer een kaart in herfstsfeer.

Papier uit een blokje van de Action
Dennenappels (MD LR0286)
Dennentakjes (Memory Box)
Paddenstoelen (MD COL.1368)
Eikenbladeren (JOY)
Ander blad (MD LR0430 en LR0457)
Cirkel (JOY 6003/1002)
Vos ingekleurd met Derwent potloden en uitgestanst met een mal van Crealies.
Bovenrand (Nellie Snellen QD009)
Perlgel parels
Tekstdigi (Bergkaarten)

Challenge:

Hobby Vision #67 Herfst (18-11)

design team favourite

dt favourites badge

14 opmerkingen:

  1. Een schitterend herfstkaartje Wies, met zo een lief en prachtig ingekleurd vosje erop...TOP gedaan!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige herfstkaart, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sehr schön.
    Danke daß du bei der Kreativeinkaufchallenge mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vlog layout zie ik hier, erg leuk de herfst sfeer!
    Ik durf eigenlijk mijn layout nooit te veranderen, bang dat ik alles kwijt ben haha.
    Heel erg mooi deze herfstkaart met mooi ingekleurde vos!
    Ik heb ook nog even naar je uiltje gekeken, die had ik gemist...ze zijn prachtig, ik ben ook helemaal uilenfan sinds er eentje bij ons in de boom zat.
    Fijn wekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Wies, leuk plaatje ook wat je mooi ingekleurd hebt! Fijn weekend xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is weer helemaal super Wies.
    Een mooi herfst/bostafereeltje.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart. Super tof. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Awesome card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eine schöne herbstliche Karte. Danke für deine Teilnahme bei der KEC!
    Liebe Grüße
    ELFi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card - love all the details you've added.

    Thanks for joining us at Sparkles Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie herfstkaart, fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vielen Dank für deine Teilnahme am Kreativeinkauf-Challengeblog.

    LG, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...