Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 11 mei 2018

Motor

Als eerste wil ik Bernadet hartelijk welkom heten op mijn blog. Erg leuk dat je mij bent gaan volgen en dat we van elkaars creaties kunnen genieten.

Bij de Liftchallenge is de bedoeling dat je een kaart met een negatief van een die cut maakt.
Dit is mijn kaart geworden.
Ik heb er een mannenkaart van gemaakt met de stans / die cut van Nelli Snellen 
Ik hoop dat dit binnen de challenge valt...ik heb er wat kleine  stukjes (die er bij het stansen uitvallen) ingeplakt. Anders vond ik het niet zo'n duidelijke motor.
De radertjes heb ik bewerkt met Gliding wax en een zwarte stift
De Achtergron is geëmbost met de mal van Sizzix.
Hier heb ik ook Gliding wax op gewreven en onderaan nog wat zwarte accenten gemaakt.
Verder nog een tekstdigi met een touwtje opgeplakt.


9 opmerkingen:

  1. Best een lastige opdracht. Maar wat een mooi resultaat!
    groet en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kaart! Nog al een werk om die kleine stukjes netjes terug te plakken. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze stoere kaart met het negatief van de motor erop! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 super mooie mannenkaarten Wies heb je gemaakt ,
    en heel mooi afgewerkt
    fijne Zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie motor op deze kaart en dan ook nog zo'n stoere achtergrond, echt een leuke mannenkaart. De kaart met de klokken heeft ook al zo'n bijzondere uitstraling, je was weer lekker bezig . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, erg stoer!
    Bedankt voor je deelname aan onze embossingchallenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk heb je van deze stoere kaart gehad! Hij is prachtig!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great Card!!!!
    Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog
    Ana Isabel DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...